Monday, February 20, 2012

Jawatan Kosong sebagai Pengajar Kemahiran

a) Bilangan Kekosongan Jawatan mengikut bidang :

Bidang Automotif  : ( 2 ) dua
Bidang Elektrikal : ( 2 ) dua
Bidang Penyediaan Makanan  : ( 3 ) tiga 

b) Syarat Kelayakan : Graduan VTO dan memiliki SKM Tahap 3 atau Diploma Kemahiran 

c) Maklumat Gaji yang ditawarkan
 - RM 1300 bagi pemegang minimum SKM 3
 - RM 1450 bagi pemegang Diploma Kemahiran 

d) Elaun Kehadiran dan Elaun Pengangkutan disediakan selepas tempoh percubaan.

Anda layak & berminat?


Sila hubungi :

Cik Malliga
Pusat Teknikal Sprectrum
42, 43, 44 Jalan Cempaka 1/2,
Persiaran Cempaka Bandar Aman Jaya,
08000 Sungai Petani, Kedah.
04-4418870  / 04-4411548 / 0174172359

8 comments:

  1. salam 1 malaysia..Saya berminat.sy berkelulusan SKM automotof tahap 1 2 3 dan VTO..
    nasir ( 012-6511812)

    ReplyDelete
  2. Hubungi pic pusat bertauliah di atas sbb iklan ini dah lama.. Kemungkinn jwtn telah diisi..

    ReplyDelete
  3. Selamat pagi dan salam 1Malaysia,untuk kekosongan dan penempatan bagi Bidang Penyediaan Makanan ada lagikah Tuan? sebab saya berasal dari sarawak saya ingin mencuba bekerja di semenanjung kerana saya ingin mencari pengalaman bekerja di semenanjung dan kebetulan juga saya akan menjalani kursus VTO 3 bln di ciast 2013 ini bagi ambilan mei ini.sya juga mempunyai SKM1,2,3 dalam kursus penyediaan makanan dari IKBN MIRI SARAWAK.Terima Kasih ChekguMahir empunya blog ini.

    ReplyDelete
  4. Harap maaf.... untuk pengetahuan semua... kolej nie selalu tukar staft...kwsp potong tapi xcarum... gaji setiap selepas 15hb pada bulan berikutnya bagi bulan lpas. contoh gaji bulan januari akan dapat pada selepas 15hb bulan feb. Saya bekas staft Spectrum... mohon jasa admin jangan menganiaya cikgu2 lain.

    ReplyDelete
  5. as salam..sy sdg mencari pb utk interns dlm bidang penyeliaa makanan dan minuman

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hostgator coupon